Seks Memikat



Monday, October 27, 2014

Cara Memanjangkan Kemaluan Lelaki

Harini blog hisap konek nak kongsi dengan anda semua cara memanjangkan kemaluan lelaki. Cara ini nampak ringkas dan  mudah diamalkan tapi berkesan.

Cara Memanjangkan Kemaluan Lelaki

1. Sediakan tuala kecil, air panas,

Sebaiknya mandi dulu dengan water heater sebabnya saluran darah menjadi kembang dan proses ni akan berjalan lancar. Lepas mandi ambil tuala tadi, rendam dengan air panas dan perah. Tuala ni tuam kat batang konek dari kepala hingga pangkal. Buat selama 5 minit.

2. Langkah kedua tarik perlahan-lahan keatas batang konek korang sampai rasa macam sakit sikit. Ingat buat perlahan lahan. Andaikan jam bulat. Dan batang anda sebagai jarumnya.



Macam gambar diatas, korang amal benda ni setiap pagi. Sekali tarik kira 1 sampai 10, kemudian buat yg kedua.. dan seterusnya. Kalau rajin amal, bukan setakat panjangkan kemaluan saja malah boleh besarkan zakar.

Guna tools, kalau korang rasa cara ni leceh sikit.. tapi tool yang saya maksudkan ni adalah sejenis pam air, bukan pam angin. Juga letak air panas dalam pam zakar ni. Lepas tu buat macam melancap 2-3 kali sampai korang rasa ada regangan pada batang konek.

Pam zakar yang saya maksudkan ni dah tentulah Bathmate.



Bathmate ni dari UK. Besar, orang ingat standard mat saleh je boleh pakai.. jawapannya salah. orang melayu pun sama je. Yang best lagi dia siap ada talipinggang yang boleh sambung dengan bathmate.

Semak Laman Bathmate Malaysia disini. Harga pun hanya rm190 je. Tapi memang berbaloi bagi yang nak besarkan dan panjangkan kemaluan lelaki korang tu..

Thursday, October 23, 2014

Nak Hisap Konek 2 Pakcik Berkain Pelikat

aku skrg menyewa rumah flat di sentul...plan nk beli rmh tp blm jmpa lg rmh murah2 hehe dudu ni k bujang biasa la rmh serba kekurangan hehe slow2 la beli brg nti janji ada tmpt nk berlindung hehe..setiap kali aku nk pg keje aku akan lalu depan rumah sorang pakcik ni agaknya br pindah kot sbb tak pernah nmpk sblm ni kadang2 pintu rumah sengaja dibiarkan terbuka cuma tutup dgn gril saje...

kadang2 nampak pakcik tu tgh tgk tv berkain pelikat je geram tgk pakcik pakai kain pelikat tak berbaju, lama2 aku perasan pakcik ni selalu berseorangan aja di rumah agaknya tak kahwin kot atau family duduk tempat lain..aku semakin berminat dgn pakcik ni tambah2 slalu sgt berkain pelikat kalau dia di rumah..puas aku memikirkan cara mcm mn nk knl pakcik ni dgn lbh rapat lg aku suka sgt tgk dia blk rumah terus melancap bayangkn pakcik tu...

selalu jugak klu lalu dpn rumah pakcik tu time dia jemur kain selalu gak tegur aku dr situ aku baru tau nama pakcik tu razak...so klu trjmpa tu aku panggil dia pakcik razak aje tp aku masih blm berani nk tegur lebih2 segan jugak takut dia straight.

satu hr tu masa lalu dpn rmh dia aku perasan ada org dtg rumah pakcik razak sbb pintu rumah pakcik razak terbuka aku nmpk seorang lelaki sebaya dgn pak razak jugak dlm lingkungan 50an rambut beruban dh sdg tgk tv sama2 ngan pakcik razak tambah menarik lagi dua2 sedang berkain pelikat tanpa berbaju, batang aku tiba2 mengeras dlm seluar yang aku pakai mereka hanya berborak sahaja sambil tgk tv sebaik sahaja smp kt rmh aku terus salin kain pelikat dan ingin lalu lg dpn rumah pakcik razak kononya nk pg buang sampah...sebaik sahaja lalu pintu rumah pakcik razak masih terbuka dan kebetulan dia mahu menutup pintu lalu menegur aku " hai is pakai kain aje ke nk pg mn pki kain mlm2 ni" aku menjawab " nk pg buang sampah jap, pakcik nk ikut ke" tanya aku dgn nada bergurau pastu pakcik razak membalas " bkn nk ikut tp nk minta tlg buang sampah pakcik skali ni ha"

aku pun apa lg bagaikan org mengantok disorong bantal terus bersetuju utk menolong pakcik razak membuang sampah..aku hanya menunggu pakcik razak ke dapur sementara itu lelaki td datang ke arah pintu dan menegur aku.. dia tanya aku duduk rumah no berapa? aku menjawab " selang dua rumah ni aje pakcik, hehe" " pakcik ni kawan pakcik razak ke?" aku terus bertanya kpd pakcik tu " ahh pakcik kawan lama pakcik razak datang kl sbb kursus pakcik dari ipoh" "panggil pakcik fauzi je" aku tersenyum je aku perasan pakcik fauzi hanya melihat bahagian bawah kain yg aku pki aje..aku pun br perasan kain aku menongkat sikit sbb pki kain cotton india aku pun cover ngan sampah yg aku pegang tu..tak lama kemudian pakcik razak muncul kt pintu dgn sampah yg ingin dia suruh aku buang skali " amboi dh berkenalan ye dgn kwn pakcik ni ye?" tanya pakcik razak aku hanya menjawab ye sambil tersenyum..sunnguh indah skali permandangan dua lelaki tua berkain pelikat tak berbaju...aku terus minta diri ingin membuang sampah

sewaktu aku berjalan aku br perasan dlm plastik sampah tu mcm ada plastik kondom..aku mula syak yg mereka baru lepas main agaknya aku buka plastik tu dan jmpa kondom penuh berisi air mani masih pekat dan basah lagi tp bukan satu kondom malah aku jmpa dua kondom yg berisi penuh dgn air mani yg pekat!! serta merta aku terus rasa horny sgt tgk air mani tu aku jilat tambah air mani dlm kondom tu dan mula bygkn kalau la aku dpt hisap konek pakcik fauzi ngan pakcik razak alangkah bahagianya...

sewaktu lalu di depan rumah pakcik razak kelihatan mereka masih berbual sambil menonton tv aku pun menegur pakcik razak " pakcik sy dh buang sampah dh" pakcik razak mengucapkan terima kasih lalu menjemput aku masuk dalam rumah ajak minum2 yesss ini la aku tunggu2 selama ni nk lepak rumah pakcik razak, getus hati aku..." jemput la duduk is buat mcm rmh sndri aje bkn ada org lain pun dlm rmh pakcik berdua aja ha" aku pun duduk lantas pakcik razak masuk ke dapur utk buat air...

tiba2 pakcik fauzi datang duduk di sebelah aku...dada aku berdegup kencang sbb org tua duduk di sebelah aku dah la pakai kain pelikat ..sedang borak2 tiba2 tangan pakcik fauzi singgah atas peha aku...tanpa bantahan aku hanya biarkan saja mmg itu yg aku mau pun..aku tanya berapa lama dia kt kl dia cakap tak pasti lg mgkn seminggu kot " rumah is sape ada? tanya pakcik fauzi aku menjawab ada housemate duduk berdua aje.."oo klu mcm tu blh la pakcik nk dtg" katanya secara berseloroh pantas aku menjawab " datang la nk tdo pun blh hehe" sambil itu tangannya semakin berani menjalar atas peha aku dan mula memegang celah peha aku..

Besarkan Zakar Dengan Hydromax X30 Malaysia  

tak lama kemudian pakcik razak muncul sambil membawa secawan air nescafe.."amboi dh mesra2 ke is, br je knl kjp ngan kwn pakcik ni hehe" " ye la pakcik, pakcik fauzi baik orangnya mudah mesra dgn org hehe sambil berbual2 dgn mereka mata aku liar memerhatikan gelagat pakcik fauzi dan pakcik razak yg berkain pelikat tp syg mereka tak menunjukkn tanda2 nk main...agknya baru lepas main td kot sbb tu tak nmpk sgt mereka ni gersang..setelah menghabiskn air aku memintya diri utk pulang ke rumah..tp aku gembira dpt berkenalan dengan lebih rapat pakcik razak ngan pakcik fauzi..aku harap pasni dpt jmpa pakcik fauzi lg...pakcik razak sudah pasti aku akan goda lepas ni hehe