Seks Memikat


Sunday, January 7, 2018

Melayu Bogel Dan Hisap Konek Di Tandas Awam Lelaki

Kisah harini adalah melayu bogel dan hisap konek di tandas awam lelaki. Sebenarnya, amriena dah lama tak hisap konek mana - mana mamat. Sebabnya amriena dah jadi top. Maknanya takde lagi anak ikan yang jadi laki. Kalau nak juga kena jadi bini la sebab amriena skarg dah jadi top.

Kisah ni bermula semasa abam arm (tukar nama jejans), masuk tandas awam lelaki la. Takkan tandas pompuan pulak ye. Waktu tu malam di RNR ladang bikam. Abam suka berhenti disini sebab tak ramai orang dan yang ramai adalah plu. Depa dok tunggu brader - brader suami orang dan abah - abah yang berminat nak kena hisap konek.

Aksi Melayu Bogel Dan Hisap Konek Bermula..


Mula abam masuk pintu tandas abam lihat seorang pakcik dalam usia 50an baru keluar jamban dan dalam keadaan tak zip seluar sebelah kaki terselak. Dia senyum abam senyumla balik. Kemudian abam pun masuk satu toilet, tetapi keluar balik sebab orang yang dah buang kuih raya tu tak pam jamban. So masa keluar balik tu, pakcik tu masih di singki. Mungkin dia ingat abam nak ajak dia hisap konek kot.

Padahal sebab kuih raya xpam. Dia sengih2 lagi. Abam tengok pakcik ni tak nampak macam muka punai.So abam pun cari jamban yang bersih dan gi kencing melepaskan hajat. Kemudian abam terdengar bunyi orang masuk toilet sebelah. Dan kemudian abam dengar suara orang merengus kesedapan. Merengus sebab apa tak nampak pulak, so abam panjat toilet bowl tu untuk tengok orang sebelah tengah buat apa.

Rupanya pakcik tadi sedang hisap konek seorang abah - abah. Abah yang kena hisap kote tu lagi tua dari pakcik yang sengih - sengih pada abam. Abam usha je perlakuan dorang dan ternyata dorang suka diperhatikan.

Kemudiannya abam tengok, pakcik yang kena hisap konek tu telah melurutkan semua seluar dia dan menonggeng pulak. Pakcik yang sengih2 tu rim pula jubo pakcik tua. Ehh sapa top sebenar ni.. atau dua2 flexi kot..

Jom Baca :
Cara Besarkan Zakar
Pil Besarkan Batang
Ubat Tahan Lama

Kemudian pakcik yang sengih2 tu pulak berbogel. Dua2 melayu bogel sambil berganti rim dan hisap konek didalam tandas awam lelaki tu.

Tuesday, October 13, 2015

Cara Besarkan Zakar Dengan Urutan Jelqing

Cara Besarkan Zakar Dengan Urutan Jelqing



Malas nak cerita banyak.. ini merupakan video konek, tapi bukan video hisap konek ok!



Kalau berminat boleh ler klik link untuk detail lanjut.. diambil dari blog vimax malaysia